Összes oldalmegjelenítés

2015. január 27., kedd

Mikor teljesül a vágyam és otthon marad *.*

Reggel nem volt első órám így 08:00ra kellet mennem ami annyit jelent hogy a 07:35ös vonattal mentem :) Be értem a suliba és jöttek az unalmas,utálatos órák...Meg kaptuk a félévit ami iszonyaqt rosszul sikerült így a második félévben nagyon meg mutatom hogy milyen mikor tanulok és bizonyítok magamnak és a szüleimnek is,legalább büszkék lesznek rám!!Hála az istennek közben tudtam vele beszélgetni hisz otthon maradt nem ment suliba(ez volt a vágyam mert akkor el megy az orvoshoz és végre tényleg ki gyógyul a betegségből) Nos beszélgettünk egész nap és délután el ment az orvoshoz ahol ugye bár a doktornő nem volt ott így várnia kellet bár annyiból jó hogy el vitték kocsival de vissza fele a hidegbe gyalogolnia kellet de az úton találkozott az apukájával és így haza vitték kocsival.Beszélgettünk és ki találtunk egy olyat hogy nyáron együtt fogunk "nyaralni" Kécskén hisz bérelni fogunk egy nyaralót vagy ha nem is bérelni..na mindegy az a lényeg hogy én illetve legjobb spanom és életem+2-3 barátnőjével leszünk(Sütnek főznek nekünk,na jó szép álom ez :D ) Igazából a program buli,hülyéskedés,meg ilyenek lesznek :3 Na azért majd leszek ő vele is hisz csak Ő a fontos nekem!!!ő miatta megyek a legnagyobb részt el!!Illetve eszembe jutott egy nagyon nagyon jó ajándék az Ő számára...majd ha megkapja(nem most lesz,de hamarosan) majd gondolom meg írja mit kapok esetleg meg írom én :)

UI:Szeretlek és nem vagyok úszóbajnok :c <3 :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése