Összes oldalmegjelenítés

2015. január 16., péntek

Mikor már itt van,végre.

Reggel fel keltem és irány a suli.El maradt ma is 2 órám így 10:25kor végeztem haza értem 11:40 kajoltam,kicsit gépeztem és mentem bmxezni.Vártam a mai napot hogy ma már látom :) Úgy volt megbeszélve hogy 18:20kor talizunk utána az lett hogy barátnője majd nem soká beér Szolnokra így ott vannak a vasútállomáson.Haverommal akartunk egy kis meglepetést okozni így ki mentünk a vasútállomásra gyalog,eléjük(kb 4 km) fel hívtam őket hogy hol vannak akkor mondta hogy már itthon.Mondom tök jó..irány vissza gyalog.Vissza értünk a parkban taliztunk.Ahogy meg láttam olyan hevesen,gyorsan vert a szívem és örültem hogy végre itt van.Jó volt érzeni a száját,fogni a kezét,vele együtt nevetni.Azt terveztük haverommal hogy el visszük őket pizzázni.Be ültünk és néztünk mit rendeljünk ekkor mondták harminc percük van.Akkor pizza rendelés lefújva..csócsóztunk párat bár nem volt sok kedvem hisz a legjobb spanom nagyon meg volt zuhanva egy csaj miatt...A szitu röviden annyi hogy spanom Szereti a lányt ők eddig tök jól meg voltak és egyik pillanatról a másikról el maradtok egymástól ok nélkül és kb mint akik nem kedvelik egymást..át éreztem hisz sajna volt ebből nekem is részem régebben(ő nála ilyen már nincs) Mindegy a lényeg csócsóztunk után Ő le ült oda mentem hozzá beszélgetni,és olyan jó volt hogy oda bújt hozzám olyan kis aranyos volt..meg tudtam volna zabálni..legszívesebben ott "mindenki" előtt le smároltam volna de nem akarom el sietni számomra nem az a lényeg hogy éjjel nappal egymás szájában legyünk hanem hogy megértsük egymást,szeressük!El kísértük őket haza,tök jó volt kézen fogva menni vele,DE volt egy kis bökkenő,előttem bele szívott a cigibe tudja hogy aggódok érte mert van okom+Szeretem és nem szeretném hogy kárósítsa magát(mondom én aki 2,5 éve cigizik...)Rajta töltöttem ki amit sajnálok nagyon.csak FONTOS számomra.Eddig egy lánynál se éreztem ezt a fajta köteléket,vonzalmat senki iránt sem(tudom ez most csúnya volt de őszinte vagyok)Olyan jól össze illünk és tök jól meg vagyunk,szeretjük egymást és naa basszus féltem nagyon is,lehet túlságosan de számomra ő már az életem része(tudom hogy ilyen hamar ez elhamarkodott mondtad,de tényleg ez van és nem fogok ellene tenni)+annyi közös van bennük pl. mind a ketten utáljuk és nem tartjuk meg ezt a Valentin napot,hisz nem csak ilyenkor kell a másikat szeretni hanem az év többi napján is és akkor is lehet ajándékot venni a másiknak.Én úgy érzem nem az ajándék miatt fontos egy kapcsolat hanem hogy szeretitek egymást,együtt vagytok jóban és rosszban is.Haza kísértük őket és az a búcsú puszi olyan jól esett,hát IMÁDOM.Bocsánatot kértem hogy ma ilyen "lehozó" voltam de együtt érzek a másikkal,NAGYON.Mondtam neki hogy mit szólna ha holnap taliznánk de nem úgy ahogy eddig szoktunk(5-en)hanem csak Ő meg Én.Úgy hogy holnap csak 2-esben.Meg beszélünk mindent,van mit :)

UI:Bocsánat a maiért és Szeretlek nagyon.Várom a holnapot,puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése