Összes oldalmegjelenítés

2015. január 15., csütörtök

Holnap Péntek és jön *.*

Ma reggel fel keltem 5:50kor kaját csináltam,cigit töltöttem és irány a vonathoz.Kiértem és késett a vonat 10 percet(hát miért ne)Láttam a vasúton egy srácot aki bmx-ezik és kiderült hogy az egyik haverom az és legalább így az úton el tudtunk beszélgetni :) :D Be értem kezdődött az utálatos Csütörtök azaz 6 szakmai órám volt illetve 1 angol és lett volna 2 tesi.Megkérdeztük az igazgató helyettest hogy nem-e lehetne a 2 tesi helyett szakmai óra legyen így 2 órával hamarabb végeztünk volna,de nem lehetett megoldani se haza menni se semmi így volt 2 lyukas órám( -.-" ) Tök jó idő volt,és gondoltam hogy akkor ma irány bicózni de a többiek Szolnokon bicóztak és most nem mentem így szóltam legjobb haveromnak és be mentünk bicózni. Beszélgettem Vele és mondta hogy tiszta ideg( hallottam a hangján is hogy valami nincs rendbe)Az öcsével volt gond,nem akart tanulni ráadásul eléggéé fel húzta,beszéltem az öcsével hogy csinálja meg a házit meg legyen már normális :) Remélem hallgat/ot rám :) Egész nap vele beszélgettem és tök jó volt,na meg holnap Péntek.És jön *.*

UI:Várom a holnapi napot ;) :* <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése