Összes oldalmegjelenítés

2015. január 12., hétfő

Mikor majdnem össze vesztek újból..

Este mondták osztálytársaim hogy nem kell menni első 2 órára mondom tök zsír meg minden jó így elég volt a 8:34-es vonattal mennem.Ki értem az állomásra és be mondta hogy a Ceglédre haladó vonat 15 percet késik(ez nem az enyém,de jót mosolyogtam hogy már kezdődnek a késések) rá pár percre mondta hogy az enyém is késik 15 percet(hát miért ne -.-") Át értem Szolnokra de akkor már becsöngettek így kénytelen voltam igazolást kérni hogy vonat késés miatt késtem óráról.Be értem a suliba ekkor látom hogy lazán az osztálytársaim ülnek az aulába matek óra helyett.Meg kérdeztem hogy mondom nem matekunk van,erre mondják:ja de,csak mondta a tanárnő hogy elmarad mert dolga van(gondoltam magamban:de jó akkor hogy be jöttem...)Na mindegy utána kezdődtek az órák(2 Matek ahol le zártak minket,2 angol és 2 szakmai)Szakmain be jött a tanárnő hogy van egy jó híre ha mi és a tanár úr is beleegyezik.Hogy egész héten nincs az osztályfőnők mert sítáborba van így a holnapi 2 tesi illetve az 1 osztály főnöki óra elmaradhatna így csak 5 darab szakmai órán lenne azaz 11:30kor végeznék amibe bele egyezett a tanár úr is meg persze az egész osztály.Szóval holnap csak 5 órám lesz :P(ennyiből szeretem ezt a sulit)Ugye hogy le zártak minket már pár tantárgyból azoknak az érdemjegyeit meg tudtok. Ahhoz képest hogy azt hittem 4ből bukok(nem vagyok rá büszke,2. félévbe nagyon oda teszem magam.)A következő félévi jegyeket tudtam meg eddig:
Gépkezelés:3
Szakrajz:2
Biztonságos munkavégzés:3
Matek:2(nagyon össze kell magam szednem,mert eszem van)
Angol:4 vagy 5-ös azon függ hogy hanyasra tanulom meg a párbeszédet amit feladott a tanárnő számomra.
Ma volt kicsim orvosnál még holnap otthon pihen utána Szerdán irány a suli.Hála az istennek már jól van.És nem soká Péntek(remélem nagyon hamar eltelik)Sokat beszélgettünk ma telefonon is meg facen is és sokat nevettünk :D Csak az este egy kicsit elrontottam: (://// )
Az öcsével(nagyon össze haverkodtunk a kiskölökkel) beszélgettünk és fel hoztam Életemnek a régi pasiját aki miatt nagyon sok hülyeséget csinált(vágdosás,depizés,stb.)És mondta hogy neki ez rosszul esett meg ezt az egyet amit nagyon utál mert akkor újra kezdi(mióta velem van,a hatásomra nem csinálja,bár nagyon sokat beszélgettünk erről de úgy látom sikerült meggyőznöm)Nem tudtam igaz hogy ez neki ennyire rosszul esik és hogy megviseli/megviselte de nem bírom vissza fordítani de sajnálom nagyon.Péntektől Vasárnapig csak azon leszek hogy BOLDOG legyen!Imádom <3 Remélem ez lesz élete legjobb hétvégéje velem :)
UI: Mikor egy kis bűntudatod van vagy nem érzed most úgy magad mert megbántottál valakit vagy hasonló dolgot csináltál akkor ez a legjobb zene erre :3
https://www.youtube.com/watch?v=gdzJ9wyV3QU
További szép estét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése