Összes oldalmegjelenítés

2015. január 8., csütörtök

Mikor össze vesztek a hülyeségen,és neki van igaza!

Az esti beszélgetés során mondott egy olyat hogy reggel meglepetésem lesz.Hát alap járaton szerettem a meglepetést csak annyiból nem hogy ilyenkor annyira kíváncsi vagyok...próbáltam ki faggatni de sehogy se sikerült :/ Reggel fel keltem és megérkezett a meglepetésem:Reggel pont ahogy fel keltem (előtte 5 perccel keltem,mert osztálytársam fel hívott -.-" ) és nagy komásan ülök és egyszer csak csörög a telefonom.Nézem ki az: Életem <3 Úgy megörültem fel is vettem és megkérdezte hogy hogy vagyok stb. stb. Jó volt hogy ezzel a kis meglepetéssel(számomra ez nagyon nagyon jól esett)kedveskedett csak hogy amennyire komás voltam nem bírtam megfelelően ki mutatni az örömöm(De köszönöm nagyon kedves,aranyos vagy <3 ) Utána öltöztem és irány az orvos ahol az időponthoz képest 30 percet vártam de most nem ez a lényeg!Meg vizsgált stb. és mondta hogy ilyen vírus félébe estem ezen a héten már maradjak otthon és feküdjek az ágyban plusz igyak forró teát(mondanom se kell,hogy nem az a típus vagyok aki otthon tud maradni és egész nap gépezni) Haverommal beszéltem és mondta megy át 2 lány haverunkhoz Szolnokra és gondoltam csatlakozok hozzájuk.Mondta rendben gyere úgyse zavarsz meg tuti elhülyéskedünk.Utána írtam szerelmemnek hogy át megyek Szolnokra haverral hülyéskedni.Rögtön jött a válasz hogy ne menjek,még jobban beteg leszek,félt,stb. stb. majd később kisebb vitába folytatódott ez az egész..végül az jött ki hogy menjek ha ennyire akarom,de ő nem örül neki és aggódik értem(megértem hogy nem akarja hogy menjek de senkinek sincs kedve itthon lenni...) Éreztem hogy nem annyira "sza*ja" le ezt az egész dolgot de én hülye elmentem(meg bántam,inkább vele beszélgettem volna végig) Oké el indultam a vonathoz ahol találkoztam haverommal és indulás Szolnokra.Jó volt,el telt de lehet igaza volt hogy maradjak otthon és most belátom hogy hülyeség volt el menni és ezen összeveszni oké megértem hogy félt meg stb. de én meg az a típus vagyok aki leszarja a saját testi épségét(sajna)Egész végig míg Szolnokon voltunk bűntudatom volt hogy hülyeség és rossz dolog volt át jönni,persze egész végig furcsa voltam kérdezték a többiek mi a baj,mondom semmi nyugi minden rendben van,de közben csak arra tudtam gondolni hogy most ezzel lehet megbántottam plusz veszekedtünk a hülyeségen(oké meg beszéltük meg minden de akkor is,nem szeret az ember veszekedni főleg azzal akit tiszta szívéből SZERET) Haza értem és az volt az első dolgom hogy megnézzem hogy fent van-e hogy akkor megbeszéljük ezt az egészet és még egyszer bocsánatot kérjek.Holnap elvileg lehet hogy jön(hozzá teszem betegen,kis butusom <3) Jó is meg rossz is hogy jön mert inkább otthon pihenne,aludna ha beteg mint az emberek 90% De annyiból jó hogy legalább látni fogom már!Van akinek nem sok az 1 hét míg nem láttuk egymást de nekem sok!Remélem ezt az egészet meg tudjuk beszélni és folytatjuk tovább mert Szeretjük egymást,csak néha nekem is eljön a 5 perces időszak mikor hülye vagyok,és hülye dolgokat teszek.A végére egy idézett tennék:
Nem azon van a hangsúly, hogy ne veszekedjetek, hanem azon, hogy tudjatok kibékülni egymással.Bocsi ha megbántottalak,de attól függetlenül SZERETLEK és köszönöm hogy ennyire féltesz <3 <3
Imádom ezt a csajt tiszta szívemből :* ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése