Összes oldalmegjelenítés

2015. január 18., vasárnap

Az a bizonyos 2 óra,csak vele

Reggel fel keltem 7 órakor hisz este ki gondoltam hogy veszek neki egy tábla Oreo-s Milka csokit hogy kedveskedjek ezzel neki :) Reggel ahogy mentem a boltba már akkor is össze futottunk tök jó volt,de Ő is és én is siettem mert nem soká 9 óra.Meg vettem a csokit haza mentem és indultam.út közben eszembe jutott hogy a pénztárcát otthon hagytam és szóltam tesómnak hozzam utána így meg vártam az utcán...ezért késtem 3 percet.Na oda értem ,Ő már ott ült a padon mentem oda rögtön puszi,hülyéskedés stb. nagyon el voltunk.A mániája mindig az volt hogy direkt be sértődik(kis aranyosom :$ ) de mindig sikerült kibékíteni(Kisújszállás ;) :* ) Nagyon jó volt az a bizonyos 2 óra.Közben mikor egyszer be sértődött oda adtam neki a Milka csokit aminek örült,mondtam neki hogy gyerünk igyunk meg egy üdítőt de ő nem.Itt látszódik nem olyan mint a mai lányok 90%-a hogy csak a pénzre megy bár attól függetlenül el fogadhatta volna a meghívást de azzal magyarázta hogy utálja ha meghívják,rá akartam venni de amit egyszer a fejébe vesz azt nehéz kiverni a fejéből.Haza kísértem és olyan rossz volt elengedni :/ Legszívesebben haza vittem volna és ki se engedtem volna,de hát sajna haza kellet menni-e.Jön/nek jövőhéten az öcsével,és most az én drágaságom attól tart hogy majd az öcsével fogok törödni ő helyette(oktalanul aggódik) Várom a Pénteket.

UI:Szeretlek és irány "kisújszállás"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése