Összes oldalmegjelenítés

2015. január 13., kedd

Amikor azt hiszi nem mutatja ki a szeretetét irántad.

Reggel fel keltem hisz volt első órám.Rá nézek a facebookomra és ő írt:A lényege hogy ő szerinte(kis butosom <3) Nem mutatja ki megfelelően a szeretettét de attól függetlenül nagyon szeret.Mikor megláttam olyan jót mosolyogtam és nagyon meglepődtem,hogy miért hiszi azt hogy nem mutatja ki pedig IGEN ki mutatja megfelelően és számomra nem az a kapcsolat ahol minden szó az hogy "Szeretlek <3 " Hanem ahol törődünk a másikkal és bármi van mellette vagyunk történjen bármi is hisz ez egy kapcsolat lényege.Nagyon jó volt erre fel kelni és köszönöm még egyszer és ki mutatod megfelelően hidd el!!Be mentem a suliba és ugye 5 óránk volt ugyan azzal a tanárral ráadásul mind az 5 szakmai -.- De az vigasztalt hogy hamar végzünk.Közben meg tudtuk hogy holnap se kell be menni az első 2 órára plusz bízok benne hogy az utolsó 2 testnevelés óra elmarad így akkor megint hamar végzünk.Egész nap nem tanultunk semmit mert megbeszéltük mind a 4 szakmaiból a félévi jegyet+feleltünk akinek kellet stb.Közben néha néha beszélgettem azért vele is,de rám parancsolt hogy figyeljek(pont ő mondja :P ) Haza jöttem és egész nap beszélgettünk hisz ma még otthon volt de holnap már megy suliba(kitartás!)Délután el ment barátnőjéhez és amíg oda tartott(2-3 utcával lakik messzebb)fel hívott és beszélgetünk,mondanom se kell milyen jó volt és mennyire örültem neki és úgy tűnt hogy tök boldog minden jó hála az istennek.Mikor haza ért akkor ismét beszélgettünk hangüzenet formájában.Mondta hogy el akarta az osztálytársaitól kérni a házit de csak az a szimpla bukó osztálytárs:
Hello.Mi a házi feladat?
      látta:
Közben csinálta a Hétfői házi feladatot amiben jó lett volna ha segítettem volna,de sajnos hogy hiányzik és valamennyire unatkozok(bár beszélgetünk de csak nem olyan mintha itt lenne)így ismét játszottam 2 mecset(Gépes játék) és így nem segítettem neki,amit meg bántam...De el határoztam hogy abbahagyom ezt a játékot mert sok időmet elveszi+olyan ideges leszek tőle....Kb ennyi volt ma

UI:(nem tudom hogy lett ez az én és az ő mániája is de tetszik :D ) Bocsi a maiért,Szeretlek <3 ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése