Összes oldalmegjelenítés

2015. január 5., hétfő

Szünet utáni első "tanítási" nap.

Az éjszaka csak rajta járt az eszem és hogy hogyan tudok neki segíteni,hogy bírjuk a problémákat megoldani.Fel keltem 5:25-kor(azért ilyen korán mert gyakorlatom van egész héten) az első dolog amit tettem hogy megnéztem hogy fent van-e,ez után fel öltöztem stb. be dobtam a kaját a táskába és irány a buszhoz.(most az egyszer kivételesen busszal mentem)Unalmas szokott lenni általában az út,de nem volt az mert fent volt és beszélgettünk és már tudtam hogy jó napom van/lesz és senki/semmi se ronthatja el mert annyira jó indult+életkedvet adott mint mindig.(de attól függetlenül aggódtam érte hisz edzése lett volna és hát akit szeretünk azért csak aggódunk!)Be értem a buszpálya udvarra el mentem bérletet venni és irány legjobb haverommal gyakorlatra.Közben el meséltem hogy ilyen hamar nem tudom hogy de sikerült bele szeretni életem legszebb,legjobb lányát!Be értünk gyakorlatra,közben csak Vele beszéltem végig.El kezdődött az első óra neki..(kb. egésznap beszéltünk attól a szünetekben)és mikor meg tudtam hogy megint magába fordult nem emlékszik semmire..egyszerűen az egy leírhatatlan érzés de nem is kívánom még a legnagyobb "ellenségemnek" sem hogy át élje.Legszívesebben vagy 4 szál cigit el szívtam volna..de meg ígértem hogy nem..Utána át beszéltük a dolgot hogy mi történt/hogy történt stb. de attól függetlenül körübelüll az egész napot aggódva töltöttem hogy mi történik/történik vele valami olyasmi..de hála az Istennek semmi rossz nem történt attól függetlenül hogy Hiányzik <3 Az edzés elmaradt(kicsit örültem is neki) Utána ment haza fele közben beszélgettünk telefonon(olyan jó hallani minden nap a hangját,bárcsak láthatnám is :'( <3 <3 )Utána vége lett a gyakorlatomnak és irány haza fele.Kb 4-re haza értem ettem és onnantól  megint csak vele beszélgettem.Sokan mondják hogy az igazi szeretetthez több idő kell mint 1-2 hét..oké én ezt tudom de én már most úgy érzem hogy SZERETEM és Ő is így érezz( Köszönöm hogy vagy nekem,szeretlek <3 ) Végre boldog ember vagyok,és tudom hogy Ő itt lesz mindig mellettem bármi történjen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése