Összes oldalmegjelenítés

2015. január 10., szombat

Tegnap és mai nap egyben

Mielőtt le fekszek előtte mindig le némítom a telefonom.Reggel mikor fel keltem és néztem a telefonom ez fogadott:
Nagyon jó érzés volt erre fel kelni csak sajnáltam hogy nem vettem fel és potyára hívott.Sajna nem jött mert nem engedték amiért szomorú voltam de legalább otthon pihen és nem jön el betegen!Szokáshoz híven egész nap beszélgettünk :) Péntek ennyi volt nagyrészt.
SZOMBAT:
Reggel fel keltem olyan 9 fele és beszélgettünk egész nap,mondta hogy akkor majd most Pénteken jön(bízok benne mert tervezgettem a Pénteket) úgy néz ki egy vonattal is jövünk haza :) Hiányzik borzasztóan :/ Most este mondta hogy úgy néz ki hogy Hétfőn megy vissza az orvoshoz mert hány ingere van és rosszul van(jobbulást <3 ) Remélem tényleg vissza megy,és mielőbb meg gyógyul.Most épp a Titanicot nézi és szoba jött a blogolás és akkor mondta hogy írjam már meg ha már tegnap se írtam(tudom úgy volt mindennap írom de sajnos tegnap nem volt rá időm,ezért elnézést kérek több ilyen nem lesz) Kb ennyi volt röviden,tömören ez a 2 nap.Hiányzik és nagyon szeretem <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése