Összes oldalmegjelenítés

2015. január 17., szombat

Kettesben

Felkeltem és olyan boldog voltam hogy még itt van,és mai is találkozunk(senki illetve semmi se tudta volna a mai napom elrontani)Találkoztunk délután/kora este.És csak ketten voltunk a parkban hátul.Nagyon jó volt vele lenni kettesben.Sokat beszélgetünk meg hülyéskedtünk.Be "sértődtünk" egymásra de kb fél perc se volt mert utána mindig puszi lett a vége :D Imádom ezt a csajt esküszöm :D Soha nem volt el senkivel se oly annyira mint vele.1 perc csönd se volt mindig beszélgettünk és egyebeket csináltunk ( ;) ) Haza kísértem őket(hisz a barátnői addig másfele voltak,hogy mi kettesben lehessünk)Mikor el köszöntünk egymástól annyira jó volt az a pillanat,húúh le írni nem tudom és nem is akarom ;) :DD Haza értem már egyből írt <3 Közben én még a szüleimmel egy komplett szoba át rendezést csináltunk(köszi hogy segítettek :D ) Sajnos nem tudok a mai napról sokat írni,legyen ennyi elég a lényeg:Imádom,és köszönöm a mai napot.


UI: Holnap "lejtő" ;) Szeretlek :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése