Összes oldalmegjelenítés

2015. január 3., szombat

Az a bizonyos "búcsú" nap.

Mai nap volt életem egyik  meghatározó napja.Szokásosnak indult fel keltem 7-órakor,ki keltem nagy nehezen az ágyból de annál nagyobb boldogsággal hogy ma is látom őt!Szóval ki keltem szokásos kávé,fogmosás,fel öltözés stb.9-re volt meg beszélve a találkozó.Izgatott de borzasztó nagy örömmel vártam már.Nézem az órát és hopp 8:45 azaz indulás találkozni Vele!Szóval oda értem a megbeszélt találkozó helyhez ahol már ott ült le szegett fejel de ahogy meglátott,egyszerűen olyan szeretett vagy nem is tudom hogy írjam le ami sugárzott belőle és amit én éreztem hogy az egy leírhatatlan érzés volt.9-11-ig volt a találkozó mert utána ő ment haza(sajna) de azt az időt nagyon jól el töltöttük és sokat beszélgetünk illetve sokat nevetünk.Hamar eltelt az idő... :/ Ekkor jött a barátnője és el szaladtunk a boltba majd utána el kísértem őket haza.A kapuban olyasfajta furcsa érzés fogott el hogy nem lehet megfogalmazni egyben boldog voltam de szomorú is.Boldog hogy vele voltam és nagyszerűen töltöttük az időt de szomorúan hogy ma már megy haza és majd csak Pénteken fogom látni és addig borzasztó nehéz kibírni(még ha csak 1 hete ismerem de nagyon meg szerettem és ragaszkodok hozzá)Jött az "elválás" nagyon rossz volt,legszívesebben el se engedtem volna de az élet nem kívánság műsor.Még mindig érzem az illatát és az elköszönő "puszit" Na haza mentem ő nem sokára indult vissza haza.Végig beszélgettünk facebookon az egész utat.Haza ért és fel hívtam.Olyan jó volt megint hallani a hangját a nagyszerű életvidám nevetését és érezni hogy megint gyorsan fog elrepülni az idő mert vele beszélek.A beszélgetés során fel tűnt mintha egy kicsit furcsa lenne..rá kérdeztem de ő tagadta hogy valami gondja/problémája van.Addig addig fagatoztam hogy végül ki derült mi volt a gond,és én rögtön próbáltam jobb kedvre deríteni illetve megoldani a problémát mely úgy ahogy sikerült(szerintem legalább is) és hogy utána beszélgettünk mondom rá nézek a blogjára( mely itt található: Ez az ő blogja ) És amit ott olvastam az valami borzaszót furcsa érzést keltett bennem! "A délelött nagyon jóó volt 2 óra csak vele.. ahogy elváltunk ap kapuban.. nem akartam elengedni.. 1 het alatt igy meg szeretni egy embert masok szerint lehetetlen...Szerintem lehetséges... nah de a délután az szó szerint szar volt (kifejezésért bocsii :)) de ő ilyenkor is itt van melletem egyszerűen szeretem imádom <3" Mikor ezeket a sorokat el olvastam azt hittem hogy nem jól látok..olyan fajta öröm el kapott hogy ilyet még életem során nem éreztem.Legszívesebben milliónyi csókot adtam volna neki,DE ami késik nem múlik!
2015.01.03


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése