Összes oldalmegjelenítés

2015. január 6., kedd

Mikor betegek vagyunk

Rosszul volt az este folyamán.Próbáltam neki segíteni különféle tippeket adtam neki hogy hogyan lehet jobban,hogy ne szédüljön stb.Az este sokat beszélgettünk,aminek az lett a hatása hogy el mondott mindent őszintén a betegségeivel kapcsolatban..Jó érzés volt hogy megbízik bennem de nagyon rossz volt tudni a betegségeit meg hogy egész éjszaka rosszul volt.Reggel fel keltem 5:35-kor(nem sok kedvvel)irány öltözni stb. és indulás gyakorlatra..Szerettem volna bérletet venni de annyian voltak a jegy automatánál hogy nem volt időm már meg venni a bérletet mert jött a vonat.Át értem,mentem a helyi járatos busz elé hogy menjek gyakorlatra.Oda értem és közben is(meg egész nap)csak rajta járt az eszem hogy van mi van vele stb.Reggel beszélgettünk és végül is otthon maradt mert beteg.(Jobbulást <3 ) 8 óra fele vissza dőlt aludni és így kb full gyomoridegben "dolgozzunk" ráadásul ma pont ki kellet menni a hidegbe dolgozni.na mindegy nem lényeges.Mikor vége lett a gyakszinak mentem haza fele és közben beszélgettünk facebookon.Haza értem és eszembe jutott egy lehetséges súlyos betegsége(nem kívánom senkinek) és kb el sírtam magam..nem bírtam kb szét vertem volna valamit de ő tartott bennem reményt,így inkább mentem aludni(2 óra hosszát aludtam) Most mikor fel keltem telefonon beszéltünk de kb mint aki teljesen leépült úgy viselkedtem,attól félek beteg leszek mert fáj a fejem meg hányingerem van,de várok még.Holnap is ugyan úgy fogok menni gyakorlatra de ha rosszul leszek jövök haza,de annyira jó volt ahogy mondta hogy ne menjek gyakorlatra hanem menjek orvoshoz és maga a tudat hogy aggódik értem.Csak ne ezen járna az eszem hogy milyen beteg(lehet).Aggódok miatta,de a betegségeivel együtt Szeretem számomra így a tökéletes.Köszönöm hogy mindig itt vagy mellettem,Kb ennyi volt a mai napom,de már egyre rosszabb hogy nem találkoztunk és úgy látszik Pénteken se fogunk mert beteg max. ha minden jól megy akkor Szombaton.Még ha csak 1 óra hosszára is az is megfelel számomra,csak már lássam!!!!Kívánom hogy mihamarabb gyógyulj meg!Puszi,Szeretlek <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése