Összes oldalmegjelenítés

2015. január 24., szombat

Esti pizzázás

A tegnapi nap nem volt semmi érdekfeszítő...gyakorlaton voltam,és mint mindig sokat beszélgettünk.Hála az istennek tök jó kedve volt és nem baszogatta az osztálya(remélem nem is fogják.. :@) Vártam már hogy Szombat legyen..
Mai nap:El mentünk pizzázni és tök jó volt.Én,haverom illetve Életem+2 barátnője.Nagyon elvoltunk a legjobb az egészbe mikor 2esben voltunk.Azok a csókok valami eszméletlen jók voltak.Pizzázgatunk,kolázgatunk meg csócsóztunk és párszor vesztettünk :'( :DD Imádom ezt a lányt  <3 Végre egy olyan lány aki már télleg hozzám illik és együtt vagyunk egészek,"bolondok" stb.Haza kísértük őket és az a bucsú csók :$ tyhűűű rég éreztem ilyet és most itt van ő és fhúúú BOLDOG vagyok :D Bocsi hogy nem tudok többet írni de fáradt vagyok plusz olyan jó a kedvem meg felse fogtam hogy mi van így nem tudok hosszabbat írni.


UI:Köszönöm a mai napot,nagyon SZERETLEK <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése