Összes oldalmegjelenítés

2015. január 19., hétfő

Ő neki fáj a háta,nekem pedig az ínyem..

Reggel keltem 5:40 kor gyorsan dobtam be kaját és indulás a vasútállomásra.Át értem Szolnokra ott pedig haverommal mentünk ki a gyakorlati hely felé busszal.Az én édesemnek olyan jól megy hogy ő bőven ráér 7:00kor kelni,hát miért is ne :* Aggódtam egész nap hogy remélem legalább ma hadják békén..(de nem...,tennék is ellene de Ő nem akarja mert akkor az lesz hogy ő egyedül nem tudja magát megvédeni,de már terveben a suli váltás)Na szóval reggel beszélgettünk közben be értem gyakorlatra(milyen remek idő volt ma -.-") Át öltöztem és akkor lettem a leginkább figyelmes hogy fáj az ínyem..Na mindegy,mikor szünetet volt beszélgettünk..nekünk a mai nap tök laza volt úgy hogy pihenés volt 1000-el :D Ma volt neki edzése...haza értem és rögtön fel hívtam hogy mi volt ma amúgy a suliba+milyen volt az edzés...hát sajna fáj a háta kib*sszotul :/ Majd én helyre hozom neki :D Már ment is aludni hisz fáradt fáj mindene,meg is értem.Mai nap ezen kívül velem semmi se történt..ha az ínyem nem javul lehet el KELLENE menni a fogorvoshoz?!

UI:Jobbulást drágám :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése