Összes oldalmegjelenítés

2015. január 4., vasárnap

Unalmas napok egyike,mikor csak rá tudsz gondolni.

A mai napom egy teljesen átlagos hétvégi napnak mondható..de volt benne egy kis jó dolog.Éjszaka vele álmodtam...az eleje az volt ahogy megismerkedtünk..első találkozás egy hideg "téli" napon.Első szavak melyeket neki mondtam,első ölelés,rá jöttem hogy nekem ő tetszik.Ezek után valahogy úgy emlékszem hogy ide költöztek a mi városunkban és mindennap találkoztunk illetve mindig mentem az edzésére,elmentünk forró csokizni/teázni.Haza kísértem és minden jó volt..egyszer csak felébredtem és vége lett az álmomnak..(sajna ennyire emlékszek de erre nagyon erősen!)
Fel keltem fél 12-kor fel öltöztem,fogmosás,stb. meg csináltam utána meg volt az ebéd.Ebéd után jöttek a gondolatok halmaza...és maga a hiány érzet hogy nincs itt mellettem és hogy ma nem fogunk találkozni.Beszélgettünk rengeteget facebookon hangüzenetbe(legalább azt a cuki hangját hallottam)utána fel hívtam és úgy beszéltünk.Olyan jó napról napra hallani a hangját *.* (csak láthatnám is mindennap)Köröbelül egész délután beszélgettünk(+egész nap rá gondoltam és hogy mennyire rossz hogy ma nem fogunk találkozni majd csak Pénteken) mikor el jött a legjobb haverom és kicsit hülyültünk meg gépeztünk,"jégkoriztunk" jó volt minden de nem bírom...1 hét alatt hogyan tudom így meg szeretni?Nagyon hiányzik..legszívesebben abba a városba költöznék ahol ő lakik,de sajna nem így megy...és már számolom a napokat hogy mennyi van hátra Péntekig mikor legközelebb látni fogom..és fogni a kezét :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése