Összes oldalmegjelenítés

2015. február 1., vasárnap

Mikor nem hagy aludni :D

Na hát a reggel úgy indult hogy alszok nagyba és hát mondom Vasárnap meg semmi tennivalóm nincs alszok vagy délig,1-ig aha ez eddig mind szép és jó de ugye van egy drága Barátnőm aki úgy gondolta hogy ő fel kelt 4 órakor és unatkozik és akkor majd engem fel kelt :D Imádom ezt a csajt <3 Ráadásul öcsémmel beszélték hogy majd öcsém rám ugrik hogy jó reggelt Szandi üzeni..na hála az istennek ez nem történt meg mert ahogy magam ismerem korán reggel teljes komába kapott volna egy fülest :D Na hát akkor ugye bár felkeltem egész nap beszélgetünk du. el mentem bicózni egy kicsit a srácokkal :3 Haza értem és telefonon beszélgettünk de anyummal is beszélt egy kicsit aminek örültem hisz a fő téma én voltam meg hogy nem vagyok beteg meg ezek a hasonló jóságok <3 Ugye jön Szombat reggel és majd csak du.-este megy haza.Fél nagyon a horror filmtől így hát megnézzük már csak azért is egyet :D Nem tudom minek fél mikor ott vagyok mellette meg az csak egy film,de azért be fejezzük a csillagjainkban a hibát is :)

UI:Imádlak és már keresem a horror filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése