Összes oldalmegjelenítés

2015. január 31., szombat

Mikor unalom van..na és betegség

Hát megint úgy adta a sors hogy a tegnapit nem írtam meg.Ennek 2 fő oka van:
-Betegség
-És hogy semmi különös nem történt
Fel keltem és egész nap beszélgettünk,ez a lány valami eszméletlen hülye :D Persze jó értelmembe hisz ezért szeretem ezt a dilist <3 :P
Mai nap:Fel keltem 11 órakor Kicsim az Pesten volt ruha próbán így unatkoztam,LOL-ozgattam meg bmxezni voltam :) Ki mentem mamáékhoz akkor láttam hogy hívott ezért vissza hívtam(már napközben is próbáltam elérni de hát nem lehetett ugyan miért is lehetne... :/ ) Mondta hogy elege van a mai napból kezdve azzal hogy reggel/hajnalban nem volt közvilágítás(és ő fél a sötétbe :$ ) azzal hogy annyira facebookozott hogy neki ment egy villanyoszlopnak és ráadásul azt hitte oszlop na meg le akarták szállítani a vonatról mert rossz jegyet adtak nekik a pénztárnál..hát igen MÁV <3 Na mindegy haza ért és beszélgettünk mint mindig.Csoda történt hisz az egyik legjobb lány barátom akivel már megromlott a kapcsolatunk és nem keressük egymás társaságát az fel hívott hogy nincs-e kedvem be menni a parkba találkozni vele meg haverjával(Aki mellesleg az egyik legjobb haverom volt de ő vele is megromlott a kapcsolatom mint mostanában mindenkivel,de már helyre hozom :') )Na és be mentünk és tök jól el voltunk.Ráadásul az egyik volt csajommal akivel 6.-ban "jártam" azzal ugye bár annak ellenére nagyon jó sőt a legjobb kapcsolatunk volt mindent el mondtunk egymásnak annak ellenére hogy ilyenkor ha valaki szakít a másikkal akkor nem igazán keresik a másiknak a társaságát stb.na mindegy az elmúlt pár hónapban sokat veszekedtünk az én hibámból plusz nem írtam neki vissza stb. és kicsim mondta hogy ne legyek már köcsög(erre én is ráébredhettem volna...) és így bocsánatot kértem tőle és újra jóban vagyunk de csak BARÁTOK :) Nem is kell más,mert nekem van egy lány akit Szeretek és nem fog más kelleni soha az életbe!Na este beszélgetünk kicsimmel,tudni illik ha fáradt akkor nagyon de nagyon bolond és most pont ilyen volt(hisz 4kor kelt plusz éjszaka fent is volt meg csak pár órát aludt) nagyon sokat nevettem rajta,még most is ha eszembe jut a sok hülyeség amit össze hordott :DDDD Drágám gondolkozott hogy ő majd katona lesz.Na mikor meghallottam...nem elég hogy így is rossz és nagyon hiányzik hogy hetente egyszer találkozunk meg ráadásul azért az embernek csak meg van az a minimális(ami nálam egy kicsit több aminek van oka de m1)hogy ő még majd katona lesz..mondom tuti nem...nem bírnám ki...magamba fordulnék a sok aggódalomtól és bele gondolni hogy bármi baj lehet..áhh még a hideg is kiráz..mert ő neki azért tetszik ez mert hogy milyen jó lehet gépgfegyverrel a kezében járkálni meg katona ruhában..abba bele se gondolom milyen fajta veszélynek vannak kitéve nap mint nap...nem szeretném ha ő is közéjük tartozna max egy valami lehet ami remélem is hogy lesz.Évek múlva a Feleségem :$ <3

UI:Nagyon szeretlek <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése