Összes oldalmegjelenítés

2015. február 2., hétfő

Reggeli SMS és esti gondolkozás..

Ugye beteg vagyok így ki vagyok írva Szerdáig.Reggel fel keltem és mint a tinik 90%-a rögtön telefon a kézbe.Nézem egy SMS.Na mondom gondolom megint a szolgáltató írt vagy hasonlók de nem.Ő írt nekem.Még hozzá ezt aminek nagyon nagyon örültem és olyan boldogsággal töltött el.Kedves volt tőle,és köszönöm :) Egész nap semmi különöset nem csináltam.Voltam bicózni aminek Életem nem örült mert,hogy beteg vagyok meg hogy félt mert már adódtak sérüléseim a bmxezésből adódóan de hát ez vele jár.Jól esett hogy aggódik te tudja hogy számomra fontos ez a sport és az is marad :') Egész nap elbeszélgettünk és most 20-30 perccel ezelőtt említett egy videót.A lényege az hogy egy 14 éves lánynak gyereke születik/született.Ezen azért én is elgondolkoztam hogy azért ez milyen durva..tényleg annak a 14 évesnek se pénze,se SAJÁT lakása,se olyan szakma amivel el tud helyezkedni,se tapasztalata se semmi.Nem tudja meg teremteni az anyagi normákat amiket nem hiszem,hogy ő vagy más érettebb 14 éves lány/pár nem tud eltartani és nem is fogsz.Nem a "szülőket" sajnálom mert ezeket még szülőnek se tudnám nevezni mert ha már sexuális életet élnek akkor legalább védekezzenek de 14 évesen?-.-" bele gondolni is elég durva nem az hogy ilyen tényleg a rohanó világban van sajnos ilyen..Mit fog az a gyerek át élni?Hogy fog élni?Oké hogy támaszkodnak jobb esetben a szülőkre de a szülők feladata eltartani az unokájukat..és mi lesz ha netán a szülők már nem lesznek?Hogy fognak élni?Nem fognak tudni normális életet élni és csak a bűnözés lesz,lopás csalás és stb. stb.Nagyon durva dolog ez ahogy most bele gondoltam.Én nem vagyok az a személy és nem is akarok az lenni aki ebbe bele szól(nincs is rá hatalmam..)de akkor is..szegény gyermek fogja meg inni a "szülei" hülyeségeit...Esetleg aki meg nézné ezt a videót:(nem nem kapok ezért pénz hogy reklámozom és nem is akarok,hisz csak meg szeretném veletek osztani hogy melyik videó után gondoltam át ezt az egészet)
Ez az a videó(Kattints rá)

UI: Köszönöm hogy mondtad hogy nézzem meg ezt a videót...most azért elgondolkoztam mélyebben ezen az egészen és siralmas... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése