Összes oldalmegjelenítés

2015. február 6., péntek

Miért nem voltam mostanában?

Mostanában nem voltam aminek több oka is volt...volt hogy olyan fáradt voltam hogy élni alig bírtam illetve egész héten beteg voltam/vagyok.A betegségemmel kapcsolatban még annyi hogy úgy néz ki hogy még beteg vagyok ráadásul egyre jobban hisz úgy néz ki hogy tüdőgyulladásom van :S torkom fáj,meg a tüdőm is és rengeteget köhögök ráadásul elég csúnyán..ma még annyi erőm volt hogy meg vegyem drágámnak az ajándékot hisz 1 hónapot ünnepeltünk 4.-én.Olyan mintha már 1 éve együtt lennék és holnap fog jönni azaz reggel.Várom már nagyon.Mondtam neki hogy ne vegyen és ne is készítsen nekem semmit de hát neki aztán lehet mondani..legalább rá bírtam beszélni hogy ne vegyen semmit de készíteni fog vagy is készített valamit.Most éppen szalagavatón van úgy hogy majd full fáradtan jön gondolom hozzánk de nem baj :) Holnapi napról annyit:reggel jön és majd délután/kora este megy haza..:') Tegnap sikerült egy elégé nyereséges cserét le bonyolítanom.Konkrétan az én komplett számítógépem cseréltem egy majdnem vadonatúj laptopra.Végre élvezhetem a kábelek nélküli nyugodt életet :3 és eléggé kafa kis gépről van szó :)


UI:Jó szórakozást és siess :* :DD <3 szeretlek te <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése